.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حدادیان: دست قوه قضائیه را می بوسم

به گزارش جهان،‌ حاج سعید حدادیان از مداحان مشهور اخیرا در یکی از جلسات خود گفته است: من حاضرم دست قوه قضائیه را ببوسم.

وی شرط این اقدام را اینگونه بیان کرده است: اگر قوه قضائیه مرا به عنوان اولین زندانی مبارزه با گروه انحرافی به زندان بیندازد، من این کار را می‌کنم.

دفتر رئیس جمهور به عنوان جایگاه حقوقی و همچنین وکیل مدافع مشایی به عنوان شخص حقوقی در چندماه اخیر، پیگیر شکایت از منتقدان خود بودند و حتی نام مداحان مشهوری نظیر حاج منصور ارضی و سعید حدادیان هم در لیست متشاکیان قرار گرفته است.

حجت الاسلام محسنی اژه ای دادستان کل کشور، محمدباقر قالیباف شهردار تهران و حجت‌الاسلام ناصر سقای بی‌ریا مشاور مستعفی رئیس جمهور در امور روحانیت، از دیگر متشاکیان مشایی هستند.

حاج سعید حدادیان از مداحان و ذاکرین مشهور پایتخت است که حمایت‌های فراوانی را از شخص رئیس جمهور و دولت او کرده اما پس از علنی شدن انحراف در برخی از اطرافیان رئیس جمهور، از این حمایت‌ها دست کشیده است.

وی در یکی از جلسات خود گفته است تا مشایی در کنار احمدی نژاد باشد با رئیس جمهور نشست و برخاست نمی‌کنم.

این مداح مطرح چند ماه پیش هم با اشاره به خبرهایی که از شکایت مشایی از او، حسین شریعتمداری و حاج منصور ارضی منتشر شده بود، گفت: بنده افتخار می کنم که جریان نفاق جدید از من شکایت کرده و این جریان باید به مردم معرفی شود. به هر حال در تبیین چهره جدید نفاق ما از جان گذشته ایم.

به اعتقاد او "غده عفونی دولت باید خارج شود" زیرا "آقای مشایی برای این دولت و مملکت مشکل ساز و مخل نظام است."

حدادیان همچنین در جلسه دیگری با بیان اینکه از احمدي نژاد توقع نداشتم كه از مشايي حمايت كند، پرسیده بود: چرا او به انتقاد علما و مراجع و شخصيت هاي اصولگرا در خصوص مشايي توجهي نمي كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 آبان 1390
متخلف متخلف است
نا شناس 1 آذر 1390
تو روزه خوان امام حسینی یا تحریک گر افکار تورو خدا حیا کن حالا خود رو اولین مبارز هم می خوانی واقعا اقای حدایان متاسفم مارو باش که پای منبر چه کسی می نسشتیم برو توبه کن تا شاید خداوند از سر تقصیرات شما بگذرد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.198 seconds.